Yikes.

Yikes.

(via hoppes9)

Dear Sarah,

There’s nothing I can say that can put how I feel for you in the proper light. You’ve turned into my best friend, confidant, and all around angel. There will come a time when I figure out how to show you how I feel about you, and I hope it’s soon because I’m an impatient kind of guy. lol

You’ve done more for me than anybody I’ve ever dated before, and that has literally blown my mind. You’ve changed how I look at the world and those in it, as well as see the better side of people. When I call you my saint, I’m not exaggerating… you’ve gone above and beyond every time I’ve needed you too. 

Simply put, you’re amazing, beautiful, smart, funny, generous, loving, and loyal. There isn’t much more a guy could ask for. Well, maybe some mac n cheese, but meh. I can make that myself. I can’t wait until the 20th so this move will finally be done and we can start the next chapter together. :P

Btw, people who actually read that: I’m talking about thecaringconservative. Go follow her! Like now. I’m watching you, so go do it! :)

4gifs:

Ice bucket challenge

4gifs:

Ice bucket challenge

(via themoofster)

ultrafacts:

Source If you want more facts, follow Ultrafacts

Holy crap, it worked.

ultrafacts:

Source If you want more facts, follow Ultrafacts

Holy crap, it worked.

(via the-pyroveride)

azgunguy:

combat-boots-18:

white laces, ready for action


I once had a cop ask me “what kind of skinhead are you?” I said “more traditional” he’s like “yeah I noticed you don’t have white laces” I rolled my eyes and explained to him that it doesn’t really mean anything anymore.

Red laces still have meaning around here. Dunno about other colors though.

azgunguy:

combat-boots-18:

white laces, ready for action

I once had a cop ask me “what kind of skinhead are you?” I said “more traditional” he’s like “yeah I noticed you don’t have white laces” I rolled my eyes and explained to him that it doesn’t really mean anything anymore.

Red laces still have meaning around here. Dunno about other colors though.